Facebook Pixel
Retourneren van je bestelling
Daar doen we niet moeilijk over

Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat je het schilderij ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je schilderij retourneren. Als je meerdere schilderijen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste schilderij hebt ontvangen.

Hoe retourneer of ruil ik een schilderij?

Geef binnen 14 dagen na ontvangst aan ons door dat je je bestelling terug wilt sturen. Geef duidelijk aan welke oplossing je wenst.

Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar: info@schilderijbestellen.nl. Bel je liever geen probleem, bel ons op 085 - 303 7174

Na afloop van de 14 dagen, heb je nog eens 14 dagen de tijd om het schilderij terug te sturen. Een afspraak in plannen met ons is net zo makkelijk, wij komen het schilderij dan weer bij je ophalen.

Na het aanmelden van je retour, ontvang je tijdens openingstijden van de klantenservice informatie wanneer wij het schilderij weer kunnen ophalen met onze eigen verzendservice. Gebruik de Schilderijbestellen-doos om het product in te pakken. Als je onze doos graag wilt houden, mag je het product ook in een andere doos verpakken.

Is een schilderij beschadigd door onwezenlijk gebruik en wil je het schilderij terug sturen? Wij beoordelen de schade en bepalen de waarde vermindering van het schilderij, vervolgens betalen we je netjes het resterende bedrag terug.

Schilderijen zijn kwetsbaar tijdens transport, dat weten wij als geen ander. Wij halen daarom het schilderij gratis weer bij je op door onze eigen verzendservice. Vaak al de volgende werkdag. Geef met je retouraanvraag ook even aan wanneer jou het beste uitkomt om het schilderij af te halen. We nemen altijd even contact met je op om het tijdstip af te stemmen.

Wat kost het retourneren?

Daar kunnen we heel kort over zijn, helemaal niets als je niet op de Waddeneilanden woont.

Woon je op de Waddeneilanden, neem dan even contact met ons op. Helaas moeten we dan de transportkosten in rekening brengen, omdat het best wel even een werkje is om het schilderij weer bij je op te halen.

Ben je woonachtig in België? De transport kosten om het schilderij weer op te halen zijn € 30,-.

En hoe nu verder, wat doet Schilderijbestellen?

Als wij je pakketje terug hebben ontvangen, sturen we je een e-mail ter bevestiging. Dit kan ongeveer 3 tot 5 werkdagen duren. Vervolgens gaan we aan de slag met je gewenste oplossing.

Wil je een nieuw product hebben?

Een dag nadat we het pakketje van je retour hebben sturen we je het nieuwe product toe.

  • Is het product duurder dan jou eerste bestelling? Je ontvangt van ons een betaalverzoek via de mail.
  • Is het product goedkoper? We maken het verschil in productprijs netjes naar je over.
  • Wil je het product ergens anders ontvangen? Wil je dit dan even aan ons doorgeven, wij regelen het voor je!

Wil je je geld terug?

Ben je snel met terug sturen? wij zijn ook snel! we maken het bedrag netjes naar je over binnen 3 dagen nadat wij het pakketje ontvangen hebben.

Wij betalen je altijd binnen de termijn van 14 dagen nadat je hebt aangeven te retourneren terug als je het pakketje op tijd verstuurd hebt. Wij verwachten wel dat we de producten terug hebben voordat we je terug betalen. Na bevestiging van de ontvangst van je product storten we het aankoopbedrag terug op hetzelfde rekeningnummer en op dezelfde betaalwijze als waarmee je hebt betaald.

Mocht het rekeningnummer onbekend zijn bij ons, dan nemen we contact met je op. Wil je je rekeningnummer wijzigen? Neem dan even contact met ons op.

Je kunt ook het herroepingsformulier gebruiken om binnen 14 dagen de koop te ontbinden. Dit formulier wordt ook bijgevoegd bij je bestelling.

Is het schilderij kapot gegaan?

Geef dit zo snel mogelijk aan ons door, wij gaan er mee aan de slag. Geef een defect in elk geval binnen 2 maanden aan ons door.

Is het product te repareren? Wij zullen zorg dragen dat het product kosteloos gerepareerd wordt.
Is het product niet te repareren? Dan sturen we je snel een nieuw product toe.