Klachten behandeling

Klanttevredenheid is het belangrijkste voor ons. Als je niet tevreden bent, dan zijn wij ook niet tevreden!

Hoe gaan we nu verder?

Wij willen je klacht oplossen. Je kunt onze klantenservice bereiken tot s' avonds 21:00. Je kunt ons bereiken via mail en op telefoon nummer: 085 - 303 7174

Indien je een klacht hebt binnen 14 werkdagen aangeven dan kunnen we meer voor je betekenen buiten die 14 dagen vervalt het volgende. Het schilderij kan buiten de 14 dagen niet meer omgeruild worden en retourneren buiten 14 werkdagen vervalt dan ook. Indien je buiten deze 14 dagen zit neem gerust contact met ons op we kunnen altijd tot een compromis komen.


Hebben wij je niet naar tevredenheid geholpen? Wij hopen niet dat wij je niet tevreden kunnen maken. Als het toch zo is dan kun je een klacht dan melden bij Stichting WebwinkelKeur. Je kunt je klacht hier aangeven.

Sinds 2016 is het ook mogelijk om je klacht te melden bij de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform