Onze algemene voorwaarden zijn open, eerlijk en zonder kleine lettertjes. Lekker kort en duidelijk te begrijpen in normaal Nederlands. Wil je toch liever de moeilijke versie lezen? Bekijk dan de contact met ons op, retourneren is dan niet jammer genoeg niet gratis.
Ben je woonachtig in België? Retourneren kosten zijn dan € 30,-.
10. Wat kun je niet retourneren
Schilderijen die speciaal voor jou zijn gemaakt in bijvoorbeeld een andere afmeting of met je eigen foto kun je helaas niet retourneren.
11. De prijs
- De prijs zijn wij altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan
- Kom je een schilderij ophalen in onze showroom dan is de prijs natuurlijk hetzelfde als online.
- Al onze prijzen zijn inclusief BTW
- Verzending van onze schilderijen in Nederland is altijd gratis.
12. Onze beloftes voor de garantie
- Wij houden ons aan onze beloftes. Beloftes niet nakomen kennen we niet!
- Jij hebt recht op een goed schilderij, zo simpel is het. Is er toch iets niet goed met je schilderij? Dan lossen we dit uiteraard op. Hierbij houden wij ons altijd aan de wet.
13. Bezorging en uitvoering
- We doen er alles aan om een glimlach op jou gezicht te toveren, dat beloven we.
- Meestal versturen we onze schilderijen de volgende dag al. Sommige schilderijen hebben een iets langere levertijd, de levertijd staat altijd netjes aangegeven op de product pagina. Mocht het onverhoopt toch iets langer duren dan laten we je dat direct weten. Mocht je het schilderij dan toch niet meer willen hebben, dan betalen we je netjes terug, meestal dezelfde dag nog maar uiterlijk binnen 14 dagen.
- Alle schilderijen op onze website hebben we op voorraad. Krijgen we het toch niet voor elkaar om het schilderij te leveren? Dan bieden we je een goed alternatief aan of we betalen je netjes terug. Een vervangend schilderij mag je uiteraard ook altijd ruilen.
- Als jou schilderij beschadigd is of kwijtgeraakt is voordat het bij jou is, dan is dat ons probleem. We gaan het dan ook zo snel mogelijk oplossen.
14. Betaling
- Betalen kan bij ons op verschillende manieren eenvoudig en veilig, kijk op onze betaalpagina voor alle details.
- Heb je gezien dat je gegevens niet kloppen? Neem dan even contact met ons op.
15. Klachten
- Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend en hiervoor hebben wij uiteraard plannen klaar liggen. Laat het ons zo snel mogelijk weten want dit gaan we uiteraard oplossen, zodat jij ook weer een glimlach op je gezicht krijgt.
- Laat het ons snel weten als je een klacht hebt, reageren doen wij meestal dezelfde dag nog of we laten je weten hoeveel tijd wij nodig hebben om het op te lossen.
- Je krijgt uiterlijk binnen twee dagen antwoord van ons, mocht de klacht meer tijd kosten op te lossen dan houden we je netjes op de hoogte van de status.
- Kom je er helemaal niet uit, dan is het mogelijk om je klacht te melden bij het Europees ODR Platform
16. Geschillen
Wij handelen altijd netjes volgens de Nederlandse wet ook al woon je in het buitenland.
17. Tot slot
Soms hebben we aanvullende voorwaarden die afwijken. Als de voorwaarden bij een product afwijken, dan geven we dit netjes aan en zijn nooit nadelig voor jou.
Wil je de uitgebreide algemene voorwaarden van ons opslaan? Geen probleem, download onze algemene voorwaarden