Algemene Voorwaarden
Zonder addertjes onder het gras

Onze algemene voorwaarden zijn open, eerlijk en zonder kleine lettertjes. Lekker kort en duidelijk te begrijpen in normaal Nederlands. Wil je toch liever de moeilijke versie lezen? Bekijk dan de algemene voorwaarden die Webwinkelkeur voor ons heeft opgesteld.

1. Definities

Onze kleur is een glimlach en daar hebben we geen moeilijke definities voor nodig. De klant is koning.

2. Wie zijn we en hoe bereik je ons

Wij zijn schilderijbestellen en onderdeel van Alexsar Art. Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:

Bellen kan elke dag (ma-zo) van 9:00 – 21:00 op 085 – 303 7174

E-mail: info@schilderijbestellen.nl

Stuur ons een brief: Entinge 2A 9301TV Roden

Volg ons:

https://www.youtube.com/channel/

https://www.facebook.com/schilderijbestellen.nl

https://www.instagram.com/schilderijbestellen.nl/

https://nl.pinterest.com/schilderijbestellen/

Ons Kamer van Koophandel nummer: 66310598

Ons BTW identificatie nummer: NL002228583B98

3. Toepasselijkheid

Onze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of gekocht hebt. Op deze pagina doen we ons best om deze algemene voorwaarden duidelijk onder de aandacht te brengen. Hierin staat namelijk wat we voor je doen en van je verwachten.

4. Aanbod

Eerlijkheid staat bij ons hoog in het vaandel, daarom vertellen we je altijd eerlijk wat en hoe je bij ons kunt bestellen en uiteraard wat het kost en hoe je het product kunt ruilen of retourneren. Is er een foutje in onze webshop geslopen, dan mag je ons daar aan houden. Behalve als het duidelijk is dat het een blunder is en je het van te voren had kunnen aannemen dat het niet klopt.

5. De overeenkomst

  1. We doen er alles aan om een glimlach op jou gezicht te krijgen, maar dan ook echt alles we rennen zelfs voor je als dat nodig is.
  2. Als je iets bij ons besteld, dan sturen we je netjes een bevestiging per e-mail. Daarna houden we je op de hoogte van de status van je bestelling. Het is tenslotte jou schilderij.
  3. Alle informatie en gegevens over je bestelling voegen we netjes bij deze bevestiging. Maar je kunt ook alles terug vinden in je account als je die hebt aangemaakt.

6. Herroepingsrecht

Een schilderij is natuurlijk een product die moet “staan” op de plek waar jij heb bedacht hebt. Soms past het gewoon even niet. In dat geval kun je je schilderij gewoon binnen 14 dagen terugsturen. We sturen je dan een ander schilderij of we betalen je netjes binnen 3 dagen terug, als wij het schilderij ontvangen hebben.

Een reden hoef je natuurlijk niet perse op te geven.

7. Wat verwachten we van jou tijdens de bedenktijd

Pak je schilderij voorzichtig uit, onze schilderijen worden in een speciale milieu vriendelijke doos geleverd. Doe niets met het schilderij waardoor het beschadigd en wij het schilderij niet aan iemand anders zouden kunnen verkopen. Als er folie om het schilderij zit, laat deze er dan om heen zitten als het schilderij je niet bevalt. Is het schilderij wel beschadigd door ondegelijk gebruik dan kan het zijn dat je wel minder geld terug krijgt.

8. Wat kun jij van ons verwachten na het retourneren

Heb je binnen 14 dagen aangeven dat je het schilderij terug wilt sturen? Dan mag je dit van ons verwachten:

  1. We sturen je een bevestiging van je aanvraag en maken persoonlijk een afspraak met je om het schilderij weer bij je op te halen.
  2. Als wij het schilderij terug hebben ontvangen betalen we je netjes terug binnen 3 dagen.

9. Verzendkosten bij retourneren

Daar kunnen we heel kort over zijn, die zijn er niet tenzij je op de Waddeneilanden woont.

Woon je op de Waddeneilanden? neem dan even contact met ons op, retourneren is dan niet jammer genoeg niet gratis.

Ben je woonachtig in België? Retourneren kosten zijn dan € 30,-.

10. Wat kun je niet retourneren

Schilderijen die speciaal voor jou zijn gemaakt in bijvoorbeeld een andere afmeting of met je eigen foto kun je helaas niet retourneren.

11. De prijs

  1. De prijs zijn wij altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan
  2. Kom je een schilderij ophalen in onze showroom dan is de prijs natuurlijk hetzelfde als online.
  3. Al onze prijzen zijn inclusief BTW
  4. Verzending van onze schilderijen in Nederland is altijd gratis.

12. Onze beloftes voor de garantie

  1. Wij houden ons aan onze beloftes. Beloftes niet nakomen kennen we niet!
  2. Jij hebt recht op een goed schilderij, zo simpel is het. Is er toch iets niet goed met je schilderij? Dan lossen we dit uiteraard op. Hierbij houden wij ons altijd aan de wet.

13. Bezorging en uitvoering

  1. We doen er alles aan om een glimlach op jou gezicht te toveren, dat beloven we.
  2. Meestal versturen we onze schilderijen de volgende dag al. Sommige schilderijen hebben een iets langere levertijd, de levertijd staat altijd netjes aangegeven op de product pagina. Mocht het onverhoopt toch iets langer duren dan laten we je dat direct weten. Mocht je het schilderij dan toch niet meer willen hebben, dan betalen we je netjes terug, meestal dezelfde dag nog maar uiterlijk binnen 14 dagen.
  3. Alle schilderijen op onze website hebben we op voorraad. Krijgen we het toch niet voor elkaar om het schilderij te leveren? Dan bieden we je een goed alternatief aan of we betalen je netjes terug. Een vervangend schilderij mag je uiteraard ook altijd ruilen.
  4. Als jou schilderij beschadigd is of kwijtgeraakt is voordat het bij jou is, dan is dat ons probleem. We gaan het dan ook zo snel mogelijk oplossen.

14. Betaling

  1. Betalen kan bij ons op verschillende manieren eenvoudig en veilig, kijk op onze betaalpagina voor alle details.
  2. Heb je gezien dat je gegevens niet kloppen? Neem dan even contact met ons op.

15. Klachten

  1. Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend en hiervoor hebben wij uiteraard plannen klaar liggen. Laat het ons zo snel mogelijk weten want dit gaan we uiteraard oplossen, zodat jij ook weer een glimlach op je gezicht krijgt.
  2. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt, reageren doen wij meestal dezelfde dag nog of we laten je weten hoeveel tijd wij nodig hebben om het op te lossen.
  3. Je krijgt uiterlijk binnen twee dagen antwoord van ons, mocht de klacht meer tijd kosten op te lossen dan houden we je netjes op de hoogte van de status.
  4. Ben je niet tevreden met onze oplossing of service, dan kun je je klacht ook melden bij Webwinkelkeur. We helpen je liever zelf en wij zijn er van overtuigd dat we er gezamenlijk uit komen
  5. Kom je er helemaal niet uit, dan is het mogelijk om je klacht te melden bij het Europees ODR Platform

16. Geschillen

Wij handelen altijd netjes volgens de Nederlandse wet ook al woon je in het buitenland.

17. Tot slot

Soms hebben we aanvullende voorwaarden die afwijken. Als de voorwaarden bij een product afwijken, dan geven we dit netjes aan en zijn nooit nadelig voor jou.

Wil je de uitgebreide algemene voorwaarden van ons opslaan? Geen probleem, download onze algemene voorwaarden